جگوار- جمع اوری اریکشن جنوب

ساخت وبلاگ

كرم دو تائی بزرگ كننده آلت مردان لارج سایز وایت & برون سفید و قهوه ای

 

 

كرم بزرگ كننده آلت مردان لارج سایز 100% گیاهی با هولوگرام طلائی

حجم دهنده و بزرگ كننده طول آلت تناسلی تا 5 سانتیمتر طول و افزایش قطر تا 1.5 برابر سایز كنونی

این ژل با فرمولی جدید و عصاره های طبیعی و گیاهی مخصوص آقایان كه محرك بسیار قوی برای اعمال جنسی آنهاست، بزرگ كننده و حجم دهنده آلت تناسلی است 

 مدت نعوظ را حتی تا بعد از رابطه جنسی افزایش می دهد و طولانی می كند ، چرخش خون و فعالیت سیستم خونی را سریع تر می كند و تحریك كننده بسیار قوی و با دوامی می باشد .
 

کرمد وقلو  3 کاره جگوار وایت & برون  :

  بیش از نیمی از آقایان از داشتن آلتی کوتاه بیم و هراس دارند و بدنبال روشهایی جهت حل این مشکل می باشند. محصولات مختلفی موجود می باشند که هر کدام جهت بر طرف کردن مشکلات خاصی تهیه و تولید شده اند در حالی که افراد به دلیل عدم اطلاع دقیق از کارآیی یک محصول از آن استفاده مینمایند و در کل به نتیجه دلخواه خود نمیرسند. 

 

در زیر بخشی از مزایا و فواید ، روش استفاده از کرم جگوار پاور بطور مفصل توضیح داده میشود :

کرم جگوار ، با بهره گیری از مواد کاملا گیاهی کشور تایلند و مهم تر از آن تهیه به روش کاملا پیشرفته (و از مواد 100% طبیعی) نیاز شما را از خرید چندین محصول مختلف را برطرف می نماید. این کرم که توسط شرکتهای داروسازی و طبی در تایلند (تحت لیسانس شرکت Young and sweet skin care فرانسه) تهیه و تولید می گردد و تا کنون توسط هزاران نفر در کشورهای آسیایی ، عربی و اروپایی مورد استفاده قرار گرفته است که نتایج آن بسیار چشم گیر بوده و با کیفیت بالای خود توانسته است رضایت تمامی مصرف کننده ها را جلب نماید .

 

 كرم جگوار پاور (Jaguar Power Cream) دارای 3 كارآیی اصلی به شرح زیر میباشد:

1. بزرگ كنندگی و كلفت كنندگی (با مصرف مداوم و طولانی مدت میتوانید به رشد چشمگیری دست پیدا کنید).

2. افزایش میل و شهوت جنسی (با استفاده از این کرم میل و رغبت جنسی شما افزایش پیدا کرده و تا حدودی سردی جنسی شما را خنثی میکند).

3. درمان فوق العاده مشکلات نعوظ (Erection)

** : تمامی این آثار باعث رضایت شما و شریک جنسیتان خواهد شد.

 

 مزایای دیگر کرم جگوار :

محصولی بسیار قوی و با فرمولاسیون پیشرفته.

کرمی 100% گیاهی و بدون عوارض

افزایش دهنده مدت و میزان نعوظ (راست و شق شدن آلت) بصورت بسیار دلچسب و شیرین.

افزایش حجم اسپرم و تقویت میزان جهش اسپرم در زمان انزال (بدلیل دارا بودن مواد مغذی و گیاهان تقویت كننده ، همچنین میزان بالای ویتامین ای (Vitamin E) موجود در کرم  ، كه از طریق پوست آلت براحتی جذب سلولهای آلت (Corpora Caveous) و سلولهای اپیتلیال و بیضه میگردد.)

كیفیت بسیار بالا و در عین حال قیمت بسیار پائین تر نسبت به سایر محصولات موجود در بازار

 

 نحوه دقیق مصرف کرم جگوار :

این کرم فعال و موثر تهیه شده از مواد خالص گیاهی ، اثرات فوق العاده شگفتی دارد که در بالا ذکر شد. توصیه میشود این کرم را بصورت زیر استفاده نمایید :

ابتدا آلت تناسلی خود را با آب گرم و صابون به خوبی شسته و آن را به صورت کامل خشک کنید. سپس آلت خود را با مقداری کرم چرب کرده و آن را به آرامی ماساژ دهید تا محتویات کرم به صورت کامل جذب گردد. فعالیت فوق را 2 بار در روز انجام داده و جهت دریافت نتیجه مطلوب مصرف کرم را 8 تا 12 هفته ادامه دهید.

 ** : كرم گیاهی جگوار محصولی 100% گیاهی (Herbal)میباشد و تاكنون هیچگونه عوارض جانبی از مصرف این دارو گزارش نشده است.


قیمت : 48,500 تومان

تمام محصولات دارای ضمانت و دقیقا مطابق مطالب توضیح داده شده ارائه میگردند

مون...
ما را در سایت مون دنبال می کنید

برچسب : راههای جلوگیری از زود انزالی با دارو, قویترین و معروفترین قرص تاخیری, كلفت كننده فوری الت ,حجم دهنده وبزرگ کننده فوری الت, نویسنده : jamal fan بازدید : 528 تاريخ : دوشنبه 24 تير 1392 ساعت: 2:49

آرشیو مطالب

خبرنامه